Polecany post

Notatki inspicjenta

Jestem czynnym uczestnikiem życia polskiego teatru i niezmiennie od lat jestem zachwycony rolą, jaką pełni inspicjent w teatrze. Myślę o i...

Notatki inspicjenta

Jestem czynnym uczestnikiem życia polskiego teatru i niezmiennie od lat jestem zachwycony rolą, jaką pełni inspicjent w teatrze. Myślę o inspicjencie, który daje sygnał do rozpoczęcia spektaklu, ale warto pamiętać, że według pewnego niewybrednego słownika teatralnego inspicnejt definiowany jest jako ten, który ma za zadanie znaleźć aktorów nad ranem w najbliższej knajpie i doprowadzić ich na próbę na dziesiątą”.

Notatki natomiast wydają mi się dość niezobowiązującą, subiektywną formą wypowiedzi. Posługując się notatkami łatwiej uniknąć postawy nieomylności, można za to próbować kogoś przekonać do swojego zdania. Głoszeniu swoich racji ex cathedra dużo lepiej posłużą pełniejsze formy wypowiedzi.

Niech notatki inspicjenta będą więc celnym, istotnym głosem w sprawie polskiego teatru.

Miłej lektury!

Ps. W razie potrzeby zapraszam do konatu: lakowski.marian@gmail.com

Marian Łąkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz